معاونت بهره برداري و توسعه آب

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، سه‌شنبه، ۱۴۰۰/۷/۲۰، در راستای پیشگیری از پس‌زدگی شبکه فاضلاب و با توجه به اهمیت بهداشت محیطی و سلامت شهروندان، اداره آبفا کارون و واحد بهره‌برداری فاضلاب شرق اهواز در اقدامی مشترک ۲ دستگاه الکتروپمپ جدید در ایستگاه پمپاژ فاضلاب کوی شهید محسن نصب و راه‌اندازی کردند.

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، مهندس دشتی‌زاده، مدیر آبفا کلان‌شهر اهواز با اعلام فعال بودن پروژه توسعه شبکه توزیع آب روستای قلعه چنعان واقع در شهرستان کارون گفت: در راستای توسعه شبکه آب‌رسانی بهداشتی به اهالی کوی ولایت و کوی ربیع روستای قلعه چنعان با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر، پس از انجام مطالعات اولیه، این پروژه وارد فاز اجرایی شده و هم‌اکنون فعال و

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مهندس محمودی عابد، معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب با اعلام پایان یافتن عملیات اصلاح خط ریزشی فاضلاب کوی مجاهد گفت: با توجه به ریزش خط انتقال فاضلاب در کوی مجاهد که منجر به پس‌زدگی‌های مکرر گردیده بود، عملیات حفاری و لوله‌گذاری به قطر ۳۱۵م.م دو جداره فاضلاب در خیابان ۷ این منطقه، نبش خیابان پوریا به طول ۲۷ متر و در عمق ۲ متر تو

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، با توجه به ریزش خط فاضلاب در شهرک الهیه، پروژه اصلاح خط انتقال فاضلاب با بکارگیری لوله پلی‌اتیلن دو جداره ۶۰۰ میلیمتر توسط حوزه معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب در این شهرک آغاز گردید.

 گفتنی است عمق حفاری و لوله گذاری بیش از شش و نیم متر و طول پیش بینی شده پروژه، ۱۲۰ متر می‌باشد.

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، با توجه به حساسیت حوضچه‌های خطوط انتقال تأسیسات شبکه توزیع آب‌رسانی سطح کلان‌شهر اهواز، عملیات تعمیر، اُورهال و روان‌کاری شیرخط‌های خطوط انتقال با قطرهای ۶۰۰، ۷۰۰، ۸۰۰، ۹۰۰ و ۱۲۰۰ میلیمتر و بهسازی حوضچه‌ها، توسط حوزه معاونت بهره‌برداری و توسعه آب اجرایی گردید.

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، سه‌شنبه، ۱۴۰۰/۶/۹، جلسه معارفه جانشین معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت با حضور مدیریت و جمعی از معاونین و مدیران شرکت برگزارشد.

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، مدیر کنترل و کیفیت بهداشت شرکت از برگزاری گفت‌وگوی مجازی با محوریت امکان‌سنجی استقرار فرآیند گندزدایی با گاز اُزن خبر داد و گفت: با عنایت به آلودگی‌های روزافزون آب‌های سطحی به عنوان تنها منابع تامین آب شهرها و روستاهای اهواز، افزایش قدرت و ضریب گندزدایی در فرآیند تصفیه همواره مورد تاکید و بخشی از اهداف اصلی تضمین کیفیت آب آشامیدن

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب کلان‌شهر اهواز از فاز پایانی عملیات اجرایی پروژه خط جدید فاضلاب شهرک رزمندگان خبر داد و گفت: به علت ریزش خط قدیمی -۱۰۰۰م.م بتنی- در چند قسمت، احداث خط جدید به طول ۴۰۰ متر -۱۰۰۰م.م پلی‌اتیلن- در دستور کار قرار گرفت.

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، دکتر باقری، مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز به همراه دکتر کریمی، مدیر دفتر فنی و خدمات مهندسی و دیگر کارشناسان از کوی علی‌آباد بازدید کرد.

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، مهندس حاتمی از برطرف شدن افت فشار آب کوی شهید چمران در شهر کوت‌عبدالله خبر داد و گفت: در راستای بازدید دکتر کرمی‌نژاد، مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان و دستور ایشان مبنی بر رفع سریع افت فشار در شبکه توزیع آب کوی شهید چمران به ویژه خیابان مقاومت و سایر خیابان‌های فرعی، براساس طرح شبکه توزیع تهیه شده، پروژه تقویت فشار و رفع مشکل در آب‌ر

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

صفحه‌ها

*** مشترکین گرامی به اطلاع می رساند اطلاعات خصوصی شما در فرم های خدمات اکترونیکی کاملاً محرمانه است و در اختیار عموم قرار نمی گیرد.***

همچنین بنا برتوافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب و فاضلاب اهواز حداکثر زمان پاسخگویی به سوالات ۲ روز کاری می باشد.

  • تعيين هدفهاي قابل حصول در زمينه بهره‌برداري آب و فاضلاب شهري و كاهش تلفات آب با مشاركت واحدهاي تابعه ،‌ نظارت و ارزيابي ميزان موفقيت در
  •   حصول به هدفهاي تعيين شده .
  • استفاده از تكنولوژي پيشرفته مناسب در حوزه مسئوليت و رعايت روشهاي استاندارد در بهره‌برداري .
  • انجام بازديدهاي منظم از امور بهره‌برداري واحدهاي آب و فاضلاب شهري و رسيدگي به نحوه انجام كارها و عمليات بهره‌برداري و ارائه راهنمائيهاي لازم و
  •  سازنده .
  • دريافت ،‌ رسيدگي و تائيد آمارهاي بهره‌برداري از تاسيسات آب و فاضلاب ،‌ و راهنمايي و ارشاد مسئولين تحت سرپرستي جهت افزايش سطح بهره‌وري .
  • تعيين نيازهاي آموزشي جهت افزايش مهارت و دانش فني كاركنان بهره‌برداري واحدهاي آب و فاضلاب ،‌ به وجود آوردن شرايط افزايش بازدهي كار و ترغيب
  •    آنان به ابتكار و خلاقيت در كار.
  • نظارت برحفظ ‌كيفيت بهداشتي آب وجمع‌آوري و دفع بهداشتي‌فاضلاب ورعايت دستورالعملها ،‌ روشها واستانداردهاي مصوب .
  • نظارت بر اجراي دستورالعملهاي صادره در مورد بهره‌برداري بهداشتي از تاسيسات آب شرب در واحدهاي بهره‌برداري شهرهاي تابعه شركت .
  • نظارت بر اجرا و رعايت حريمهاي بهداشتي براي تاسيسات و منابع آب  .
  • پيگيري و نظارت بر  اجراي مصوبات كميتة بهداشت استان در ارتباط با بهداشت آب شهرهاي تابعه ،‌ حصول اطمينان از كنترل و جلوگيري كامل از زمينه هاي
  •  بروز و انتقال بيماريها توسط آب .
  • پيگيري و فراهم آوردن زمينه اجراي دستورالعملهاي ‌ بهره‌برداري ،‌ تعميرات و نگهداري در سطح شركت .
  • پيگيري و نظارت بر  اجراي روشهاي بهره‌برداري و نگهداري از تاسيسات و كاهش مصرف انرژي توسط واحدهاي آب و فاضلاب شهرهاي تابعه .
  • جمع آوري اطلاعات‌و تهيه گزارش آمار مربوط به وضعيت بهره‌برداري از شبكه‌ها و اتفاقات شبكه‌ها وتجزيه وتحليل آنها .
  •  نظارت و پيگيري به منظور رعايت استانداردهاي بهره‌برداري از تاسيسات جمع‌آوري و تصفيه فاضلاب شهري در واحدهاي آب و فاضلاب شهرهاي تابعه شركت.
  • نظارت وپيگيري و آموزش‌ اجراي دستورالعمل‌هاي نگهداري و پيشگيري ،‌ تعميرات تاسيسات و دستگاهها تصفيه فاضلاب شهري .
  • جمع‌آوري اطلاعات و تهيه گزارش آماري مربوط به وضعيت بهره‌برداري از شبكه‌ها و تصفيه‌خانه‌هاي فاضلاب  و تجزيه و تحليل موارد بحران .
  • پيگيري بمنظور ايجاد و بهره‌برداري مؤثر از آزمايشگاههاي فاضلاب در سطح شركت .
  • مسئوليت نظارت بر حسن اجرا و رعايت نكات ايمني و بهداشت كار در محيط تحت سرپرستي .
  • نظارت بر رعايت استاندارهاي بهداشتي پساب تصفيه‌خانه‌هاي فاضلاب .

اطلاعات

محمدحسین قهرمانی فر
مدرک تحصیلی: 
کارشناسی ارشد
تلفن: 
۰۶۱۳۲۲۶۸۷۲۲
آدرس پستی: 
بلوار پاسداران-نبش خیابان شهید طاهری نرسیده به شهرداری منطقه ۷-جنب سپتیک فاضلاب
آدرس ایمیل: 
bahrebardary[at]aww.co.ir
سمتمحل کاراز تاریختا تاریخ
مدرک تحصیلیمحل اخذ مدرکسال اخذ مدرک
نام دورهسال دورهمدت دورهتوضیحات

پیغام خطا

  • Notice: Trying to access array offset on value of type null در tb_megamenu_sync_config()‎ (خط ۳۴۹ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/tb_megamenu/tb_megamenu.functions.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null در tb_megamenu_sync_config()‎ (خط ۳۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/tb_megamenu/tb_megamenu.functions.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type bool در datex_webfrm_form_alter()‎ (خط ۹۶ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/datex/datex_webfrm/datex_webfrm.module).
  • Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).

پیغام وضعیت

The webform component trackingcode is not able to be displayed