رییس اداره آب و فاضلاب شهر حمیدیه

شهر حمیدیه در ۲۵ کیلومتر ی غرب اهواز واقع ، که ازشمال به رودخانه کرخه و ازجنوب به شهر اهواز محدود می شود .این شهر با وسعتی بالغ بر ۱۶ کیلومتر دارای ۲۴۵۳۰ نفر جمعیت می باشد.

تاسیسات آبرسانی این شهر در سال ۱۳۴۲ به منظور آبرسانی و تامین آب شرب ۲۵۰ خانوار تاسیس که در سال ۱۳۴۲ تحویل آبفا اهواز گردید . منبع تامین آب شرب شهر حمیدیه رودخانه کرخه می باشد که پس از ته نشینی و فیلتر اسیون وگندزدایی جهت توزیع وارد شبکه میگردد.

 

مشترک گرامی اطلاعات شخصی شما در این فرم محفوظ می ماند.

فایل‌ها باید کوچکتر از ۲ مگابایت باشند.
انواع فایل‌های مجاز: pdf docx rar zip.

آدرس: اهواز، کیانپارس،خیابان پنج غربی، نبش خرداد،کد پستی ۶۱۶۳۶۵۳۱۱۸

اطلاعات

عدنان سیاحی
مدرک تحصیلی: 
لیسانس ادبیات عرب
سمتمحل کاراز تاریختا تاریخ
مدرک تحصیلیمحل اخذ مدرکسال اخذ مدرک
نام دورهسال دورهمدت دورهتوضیحات

پیغام خطا

  • Notice: Trying to access array offset on value of type null در tb_megamenu_sync_config()‎ (خط ۳۴۹ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/tb_megamenu/tb_megamenu.functions.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null در tb_megamenu_sync_config()‎ (خط ۳۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/tb_megamenu/tb_megamenu.functions.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type bool در datex_webfrm_form_alter()‎ (خط ۹۶ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/datex/datex_webfrm/datex_webfrm.module).
  • Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).

پیغام وضعیت

The webform component trackingcode is not able to be displayed