مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲

مدیر صنعت آبفا اهواز از پاسخگویی به ۱۴۰ هزار و ۹۵۲ تماس مردمی در نیمه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، افشین حاتمی گفت: در شش ماهه‌ی ابتدایی سال جاری، مرکز ارتباط با مشتریان ۱۲۲ به بیش از ۱۴۰ هزار تماس شهروندان پاسخگو بود.

۱۴۰۲/۰۷/۱۵
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، پنجمین نشست مدیران پاسخگو با حضور معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفا در مرکز ارتباطات مردمی ١٢٢ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، پنجمین نشست مدیران پاسخگو با حضور سید داود حسینی معاون بهره‌برداری و توسعه آب برگزار شد.
این گزارش می‌افزاید، سید داود حسینی ضمن پاسخگویی مستقیم به شهروندان گفت: طرح مدیران پاسخگو از جمله اقداماتی است که موجب افزایش ضریب اطمینان مشترکین شده و در بهبود عملکرد آبفا نیز موثر واقع خواهد شد.

۱۴۰۲/۰۶/۰۸
به مناسبت هفته دولت، چهارمین نشست مدیران پاسخگو در مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، امروز، یکشنبه، ۵ شهریور، چهارمین نشست مدیران پاسخگو با حضور سیدمهراب آذرشب در مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ برگزار شد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد در این نشست ۲ ساعته به تماس‌های مردم پاسخ گفت و چالش‌های مطرح شده را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

۱۴۰۲/۰۶/۰۶
سومین نشست مدیران پاسخگوی صنعت آبفا اهواز با حضور معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، سومین نشست مدیران پاسخگوی صنعت آبفا اهواز با حضور سیدجمال الدین موسوی، معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب برگزار شد.
این گزارش می افزاید، ایشان با حضور در ساختمان مرکز ارتباطات مردمی ١٢٢ از ساعت ٩ الی ١١ روز شنبه مورخ ۴ شهریور ماه سال جاری، پاسخگوی مستقیم تماس‌های مردمی بود.

۱۴۰۲/۰۶/۰۵
همزمان با آغاز هفته دولت، اولین نشست مدیران پاسخگو در مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، همزمان با فرا رسیدن هفته دولت، اولین نشست مدیران پاسخگو با حضور فرزاد بهمن‌پور، سرپرست دفتر بهبود روش‌های بهره‌برداری آب در مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ برگزار شد.
 

مهندس بهمن‌پور از ساعت ۹ الی ۱۱ پاسخگوی تماس‌های شهروندان بود و چالش‌های مطرح شده را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

۱۴۰۲/۰۶/۰۴
در نشست مدیران مراکز ارتباطات مردمیِ شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از عملکرد سامانه ١٢٢ صنعت آبفا اهواز تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، عملکرد سامانه ارتباط مردمی ١٢٢ صنعت آبفا اهواز در طول یک سال گذشته با توجه به ارائه خدمات شایسته به منظور افزايش رضایت‌مندی شهروندان شریف کلانشهر اهواز مورد تقدیر شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور قرار گرفت.

۱۴۰۱/۱۲/۱۰
دکتر حاتمی، طی حکمی مدیر مرکز سامانه ارتباطات مردمی۱۲۲ آبفا اهواز را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، دکتر افشین حاتمی، مدیر صنعت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز با صدور حکمی، امیر شیرالی را به عنوان مدیر مرکز سامانه ارتباطات مردمی۱۲۲ منصوب کرد.

دکتر حاتمی از زحمات و تلاش‌های محسن حاجی‌پور، مدیر سابق قدردانی کرد و برای مهندس شیرالی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود. 

۱۴۰۱/۰۸/۱۸
شکستگی انشعابات غیرمجاز در خیابان ۸ ایثار منطقه باهنر، موجب افت فشار و کاهش کیفیت آب شرب شده بود.

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب اهواز از مهمترین مشکلاتی که در سطح کلان‌شهر اهواز وجود دارد، انشعابات غیرمجاز است که منجر به افت فشار و کاهش کیفیت آب شرب در برخی مناطق سطح شهر می شود.

۱۴۰۱/۰۳/۲۴
مهندس براتی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اهواز:

مهندس براتی در جلسه ای با حضور معاونین و رییس سامانه ۱۲۲ شرکت و با حضور دبیر کارگروه مرکز تماس ۱۲۲شرکت مهندسی آبفا کشور ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده ضرورت بکارگیری توان همه بخش های شرکت برای پاسخگویی به نیازهای مشترکین از طریق سامانه ۱۲۲ را مورد تاکید قرار داد وگفت ارایه خدمات سریع تر،مناسب تر وارزانتر بشکل غیر حضوری میتواند رضایتمندی مشترکین را بیشتر و تعامل فیمابین شهروند با شرکت ر

۱۳۹۵/۰۴/۱۹

  سامانه ۱۲۲ در سه نوبت کاری ۲۴ ساعته پاسخگوی مشکلات شهروندان می باشد.

- نوبت کار صبح راس ساعت ۷ در محل کار حاضر و تا ساعت ۱۵ ضمن پاسخگویی به مشترکین و دادن راهنمایی به تماس گیرندگان، پیگیری مشکلات و کدهای وارد شده در وقت های قبلی هستند. این نوبت کار بجز مسئول شیفت مابقی بانوان هستند. در این نوبت کار حدوداً در حالت عادی پاسخ گوی بیش از ۶۰۰ تماس هستند.

-نوبت کار عصر شامل ۵ نفر آقایان می باشد که تماسها در این نوبت بالغ بر ۳۰۰ تماس است.

-نوبت کار شب شامل ۲ نفر آقایان می باشد که کمترین تماسها در این نوبت است. تعداد تماسها در وقت شب بین ۱۰ تا ۵۰ تماس می باشد.

لازم بذکر است موارد بالا شامل شرایط عادی می باشد در شرایطی که شکستگی یا خاموشی تصفیه خانه ها یا بارندگی حادث شود تعداد تماس گیرندگان بعضاً ۲ تا ۴ برابر اعلام شده است.

این سامانه در سال ۷۹ راه اندازی شده بود لیکن بصورت دست نویس مشکلات مشترکین را به گروه ها اعلام می کرد. سپس در سال ۸۳ با نصب دو دستگاه رایانه پاسخگو و ۲ دستگاه سرور عملاً راه تازه ای برای حل مشکلات مشترکین گشوده شد. در سال ۸۵ با نصب تعداد ۴ خط تلفن و افزایش تعداد کاربران به مرور این سامانه را بسمت پاسخگو بودن بیشتر سوق داد و در سال ۸۸ با ادغام واحد فاضلاب به سامانه ۱۲۲ و افزایش تعداد خطوط به ۱۰ خط و نیز افزایش تعداد کاربران و کارکنان سامانه ۱۲۲ و نصب برنامه های جدید بر روی سیستم پاسخگویی در جهت رفع مشکلات شهروندان گام های بلندی برداشته شده است.

بزودی ...

اطلاعات

امیر شیرالی
مدرک تحصیلی: 
کارشناسی
تلفن: 
۰۶۱۳۴۴۵۷۰۳۳
نمابر: 
۰۶۱۳۴۴۵۷۰۳۳
آدرس پستی: 
ملی راه،فلکه پنج نخل،تصفیه خانه شماره یک
آدرس ایمیل: 
۱۲۲[at‏]aww.co.ir
سمتمحل کاراز تاریختا تاریخ
مدرک تحصیلیمحل اخذ مدرکسال اخذ مدرک
نام دورهسال دورهمدت دورهتوضیحات

پیغام خطا

  • Notice: Trying to access array offset on value of type null در tb_megamenu_sync_config()‎ (خط ۳۴۹ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/tb_megamenu/tb_megamenu.functions.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null در tb_megamenu_sync_config()‎ (خط ۳۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/tb_megamenu/tb_megamenu.functions.inc).
  • Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).