معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی

دوره آموزشی تعمیرات و نگهداری انواع پمپ‌ برای کارشناسان فنی شرکت آبفا کلان‌شهر اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز در این دوره، سرفصل‌های نگهداری و تعمیرات پمپ‌، شناخت و کاربرد و انتخاب انواع پمپ‌، فرآیند انتخاب پمپ‌های سانتریفیوژ جهت ایستگاه‌های پمپاژ و کوپلینگ‌ها و انتخاب آن‌ها ارائه شد.

۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۱۵قبل‌ازظهر
به همت معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی دوره خنثی سازی گاز کلر در مجتمع پتروشیمی شهرستان شوشتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا اهواز، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی این شرکت از برگزاری دوره خنثی سازی گاز کلر در مجتمع پتروشیمی شوشتر خبر داد.

بهزاد جوام گفت: این دوره ویژه کارشناسان تصفیه‌خانه‌های شرکت آبفا اهواز و با هدف آشنایی بیشتر ایشان با مخاطرات نشت گاز کلر و شیوه‌های حرفه‌ای مقابله با آن برگزار شد.

۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰قبل‌ازظهر
به منظور ارتقا توان رسیدگی به مصدومین کارگاه عملی نظری امداد و کمک‌های اولیه برای کارکنان آبفا اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، به منظور ارتقا توان آمادگی رسیدگی به مصدومین در هنگام بروز حوادث کارگاه عملی نظری امداد و کمک‌های اولیه برای کارکنان آبفا اهواز برگزار شد.

۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰قبل‌ازظهر
به منظور ارتقا توان آمادگی مقابله با مصدومین کارگاه عملی نظری امداد و کمک های اولیه برای کارکنان آبفا اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، بهزاد جوام گفت: به منظور ارتقا توان آمادگی مقابله با مصدومین کارگاه عملی نظری امداد و کمک های اولیه برای کارکنان آبفا اهواز برگزار شد.

۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲:۳۰بعدازظهر
به منظور افزایش سطح آمادگی کارکنان دوره ی نظریِ آموزش اصول و پدافند غیرعامل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی گفت: به منظور افزایش سطح آمادگی کارکنان، دوره آموزشی اصول و مبانی پدافند غیر عامل برگزار شد.
بهزاد جوام افزود: با توجه به اهميت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، دوره یاد شده با تدریس آقای رسولی مدیر تحقیقات و بهره‌وری این معاونت و با حضور مدیران و کارشناسان آبفا اهواز انجام شد.

۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۱۵بعدازظهر

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آبفا اهواز از برگزاری دوره نظری عملی اطفاء حریق در تصفیه‌خانه شماره ٢ خبر داد.
بهزاد جوام گفت: به منظور ارتقاء توانایی همکاران در شرایط بحرانی به ویژه آتش‌سوزی‌های احتمالی دوره اطفاء حریق با حضور آقای دریکوند مدرس، آتش نشان و کارشناس فنی و حرفه ای برگزار شد.

۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰قبل‌ازظهر
بهزاد جوام طی حکمی سرپرست تحقیقات و بهبود بهره‌وری را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، بهزاد جوام، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی صنعت آبفا اهواز با صدور حکمی علی‌اکبر رسولی را به عنوان سرپرست دفتر تحقیقات و بهبود بهره‌وری معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی معرفی کرد.

۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۱۵قبل‌ازظهر
به منظور افزایش شاخص‌های علمی _ فنی کارشناسان آبفا، دوره آموزش آشنایی با ابزار واحدهای اندازه‌گیری و آموزش عملی هم‌محوری و ساخت تولزها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی گفت: در ادامه اقدامات این معاونت و به منظور افزایش توان علمی _فنی کارشناسان صنعت آبفا اهواز در زمینه‌های مختلف دوره آموزش آشنایی با ابزار اندازه‌گیری اولیه جهت هم محورسازی پمپ‌ها و الکتروموتورها به صورت کاربردی، با حضور کارشناسان فنی تأسیسات‌های آبرسانی شهر اهواز و شهرستان‌های تابعه برگزار شد.

۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۰قبل‌ازظهر
بهزاد جوام طی حکمی سرپرست دفتر بودجه و بررسی‌های اقتصادی را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، بهزاد جوام، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی صنعت آبفا اهواز با صدور حکمی مهرداد محجوب را به عنوان سرپرست دفتر بودجه و بررسی‌های اقتصادی معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی، معرفی کرد.

۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰قبل‌ازظهر
با حضور سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد آبفا در معاونت بهره‌برداری و توسعه آب، آخرین نشست ارزیابی عملکرد سه ماهه نخست سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، آخرین نشست ارزیابی عملکرد سه ماهه نخست سال جاری معاونت‌های پنج‌گانه و مدیریت‌های مستقل با حضور خانم محمدی، سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد آبفا اهواز در معاونت بهره‌برداری و توسعه آب برگزار شد.

۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵قبل‌ازظهر

صفحه‌ها

*** مشترکین گرامی به اطلاع می رساند اطلاعات خصوصی شما در فرم های خدمات اکترونیکی کاملاً محرمانه است و در اختیار عموم قرار نمی گیرد.***

همچنین بنا برتوافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب و فاضلاب اهواز حداکثر زمان پاسخگویی به سوالات ۲ روز کاری می باشد.

  • انجام مطالعات و بررسیهای لازم در زمینه مسایل برنامه ریزی نیروی انسانی و آموزش و تشكیلات شركت .
  • تعیین هدفهای قابل حصول در زمینه آموزش كاركنان ، خدمات مدیریت و انفورماتیك ، برنامه ریزی و تحقیقات با مشاركت سایر واحدها ، ارزیابی میزان موفقیت و حصول به هدفها و تجدید نظر منظم در هدفهای تعیین شده .
  • انجام فعالیتهای مربوط به تجهیز ستاد شركت و امور آب و فاضلاب شهرهای تابعه به سیستمها و روشهای اجرایی وعملیاتی پیشرفته و متحدالشكل .
  • تهیه و تنظیم و ارائه بودجه سالانه شركت بمنظور طرح در هیات مدیره با مشاركت سایر واحدها.
  • ایجاد ، راه اندازی و بهره برداری از سیستم اطلاعات مدیریت درسطح شركت و تهیه گزارشات موردنیاز سطوح مختلف مدیریت .
  • بررسی و برنامه ریزی لازم بمنظور ارتقاء بهره وری و بهبود مدیریت در سطح شركت .
  • برنامه ریزی لازم بمنظور انجام فعالیتهای پژوهشی و تحقیقاتی مورد لزوم با هماهنگی شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور.
  • تشكیل كمیته های مورد لزوم .
  • ارائه طرحهای بهبود مدیریت از جمله بالندگی سازمانی (OD ) ، بررسی و شناخت فضای مطالعه سازمانی ، تسهیل ومنطقی كردن كارها، تدوین وظایف و مسئولیتهای مدیران ، سرپرستان و مسئولین ، و دیگر طرحهایی كه بتوانند در ثمربخشی سازمانی مؤثر واقع شوند.
  • نظارت بر جمع آوری اطلاعات و شناسایی گردش كارها و روشهای مورد عمل واحدها از جمله روشهای امورمشتركین ،روشهای اداری ، بایگانی ، اطلاع رسانی ، حسابداری بازرگانی و قیمت تمام شده ، بهره برداری ، تعمیرات و نگهداری ، حسابداری انبار و اموال و غیره .
  • بررسی و كنترل گزارش شناخت و تحلیل نقاط قوت و ضعف روشهای اجرایی و ارائه نظارت و راهنمایی كارشناسان .
  • طراحی روشهای مناسب و پیشرفته و تهیه دستورالعملهای لازم با استفاده و برخورداری از نظارت و مشاركت بهره برداری ،كارشناسان ، و مدیران شركتهای آب و فاضلاب و كارشناسان ستادی .
  • كوشش به منظور ترویج مكانیزاسیون سیستمها به طوری كه كلیه واحدهای سازمان بتوانند با سهولت نسبی سیستمهای مزبور را مورد بهره برداری قرار دهند و از هزینه های اداری و اجرایی خود بكاهند.
  • ایجاد و راه انداری و در اختیار گذاردن شبكه كامپیوتری جهت استفاده كارشناسان و مدیریتهای مختلف شركت .
  • نگهداری ، پشتیبانی و ارائه روش هایی جهت حفاظت اطلاعات فایل ها و سیستم ها به واحدهای اجرائی و نظارت برای حصول اطمینان از عدم نفوذ ویروس های كامپیوتری و نظایر آن .
  • تهیه گزارشات موردنیاز سطوح مدیریت (MIS ) از اطلاعات تلفیقی با استفاده از امكانات بانك اطلاعات ملی .
  • برقراری امكانات طبقه بندی شده ، دسترسی به اطلاعات ، رمز دسترسی و افشای محرمانه اطلاعات بر اساس رهنمودهای مدیریت شركت .
  • برقراری شبكه ارتباطی راه دوربین سازمانهای مرتبط درشهرستانها وهمكاری باكارشناسان واستفاده كنندگان جهت مبادله اطلاعات .
  • مسئولیت نظارت بر حسن اجرا و رعایت نكات ایمنی و بهداشت كار در محیط تحت سرپرستی .
  • انجام سایر وظایف محوله .

اطلاعات

بهزاد جوام
مدرک تحصیلی: 
مهندسی عمران
تلفن: 
۰۶۱۳۴۴۵۹۵۲۵
نمابر: 
۰۶۱۳۴۴۵۹۵۲۵
آدرس پستی: 
میدان پنج نخل،خیابان ملی راه،ساختمان مشترکین منطقه ۳ آب و فاضلاب اهواز، طبقه اول
آدرس ایمیل: 
barnamehrizi[at]aww.co.ir
سمتمحل کاراز تاریختا تاریخ
مدرک تحصیلیمحل اخذ مدرکسال اخذ مدرک
نام دورهسال دورهمدت دورهتوضیحات

پیغام خطا

  • Notice: Trying to access array offset on value of type null در tb_megamenu_sync_config()‎ (خط ۳۴۹ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/tb_megamenu/tb_megamenu.functions.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null در tb_megamenu_sync_config()‎ (خط ۳۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/tb_megamenu/tb_megamenu.functions.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type bool در datex_webfrm_form_alter()‎ (خط ۹۶ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/datex/datex_webfrm/datex_webfrm.module).
  • Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).

پیغام وضعیت

The webform component trackingcode is not able to be displayed